måndag 10 maj 2010

Söndagens lullull

Äntligen har jag börjat ta tag i vissa saker som te.x att ringa frissan. Sist jag var dit var i februari och med en kort frisyr som jag nu har måste den underhållas. Varje morgon som håret skall fixas kommer jag på, visst ja måste boka tid och när kvällen kommer så är det försent. Fast i dag kom jag på det innan de stängde men nu måste jag vänta tills 21 maj.

DSC_0060

Jag blir jätte glad då jag betar av sånt som ligger på. Jag har en del telesamtal kvar att beta av. I kväll blir det ingen promenad då det regnar rätt rejält i mellan åt så jag tror jag tar mig ett fotbad i stället. Det är skönt att varva ner med bara bry sig om sig själv saker (det är jag inte bortskämd med)

DSC_0058

Nu kom jag på att jag fortfarande inte har inhandlat vägg färgen som jag skulle gjort i lördags. Undras om man är senil eller vad det är som gör att jag glömmer hela tiden. Jag åkte i alla fall in på Öb efter jobbet och köpte 3 turkosa skålar åt Dotra, hade tänkt köpa jämt antal men de var de enda som fanns kvar. Måste ta och fota dem innan hon får dem,jag  skulle velat ha ett gäng  av dem med.

DSC_0057

Ändrade om lite på skåpet i hallen. De 3 block ljusen som går på el har jag visat förr men jag gillar dem, då jag aldrig behöver vara rädd att glömma släcka dem.

3 kommentarer:

  1. De är jättefina de där blockljusen!

    SvaraRadera
  2. Vågar knappt tala om när jag klippte mig sist :O
    Bestämt mig att håret åter ska vara långt..Bra med mys ljus man inte behöver passa ,,jätte mysigt..Kram susanne

    SvaraRadera
  3. Ooops, du låter väldigt lik mej där. Jag vill gärna göra det roliga o sen måste jag ta en heldag att beta av trista måsten... Men till frisören ska jag imorgon!!! Härligt!
    Vilken vacker byrå du har! Den är som ett smycke i sej själv!
    Kram Cilla

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck