söndag 30 maj 2010

Tack mina barn

Söndag kväll och jag skall summera min dag. Vaknade av att solen sken, bara det var underbart. Satt och drack en kopp kaffe på altanen då min son ringde och frågade om jag skulle följa med dem på marknaden. Naturligtvis ville jag det, jag hade nämligen kommit på att jag skulle köpa mig en väska till för 100:- sedan hade jag sett ut nått annat med.

DSC_0056

Sagt och gjort jag tog bilen för att åka och hämta min Son, mitt älskade barnbarn och hans mamma, vi parkerade vid Dotra då det är så nära. Whilliam startade med att åka karusell, det blev en brandbil och han sjöng hela tiden om tåget som går runt runt och om man har 50 öre så får man följa med.

DSC_0058

Vi käkade Langos, cocosboll och remmar och bara tog det lugnt i solen. Jag köpte faktiskt en present till den lille mannen, det blev en leksakshund som går på batteri. Han blev så förälskad i den så jag bara måste köpa den, ni skulle se hans lycka den var obeskrivlig.

Summan av kardemumma en helt annorlunda underbar morsdag med mina underbara barn och deras respektive å så Whilliam, jag kunde inte haft det bättre.

DSC_0061

Jag måste visa presenten som min Dotra köpte till mig på morsdag. Ett helt underbart set med penslar och borstar i en smart väska. Hon gav den till mig för ett tag sedan och jag har fått skäll att jag inte använt dem ännu, men det kan jag ju inte förrän morsdag. Så i morgon då ansiktet skall läggas, skall jag använda dem, å så fin jag kommer att bli.

3 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt härlig dag!

    Kram Annica

    SvaraRadera
  2. Vilken fin dag du fick! Och en jättefin present.
    Du kommer att bli skitsnygg!
    Ha en bra måndag i morrn! Kram Åsa.

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck