tisdag 22 juni 2010

Klädes shopping

Dotra och jag var i lördags på en shopping runda i E-tuna, oboy vad vi shoppade. Det blev tunikor, väskor, skor jag tog det lilla lugna och ångrade när vi kom hem att jag inte köpt vissa saker men så är det oftast. Vi var först på stan och sedan tog vi köpcentrumet och som vanligt sprang tiden i väg.

DSC_0127

Det händer inte ofta att jag handlar som jag gjorde, jag tror vi rycktes med båda två. För Dotra hon handlade massor för en mycket billig peng. Vi är nämligen sådana som bara kikar på rean och inte till ordinarie. Det är ju då man gör bästa fynden, tycker vi.

DSC_0126

I går hade jag och maken bröllopsdag, vi firade 19år som man och hustru. Tyvärr så var vi inte på samma ort då maken är i väg och jobbar men vi skickade sms och tjattade via internet, fast det är ju inte samma sak.

DSC_0116

Idag är det jobbardag som alla andra och sedan skall jag hämta lille mannen från dagis. Idag får han knata på själv för jag kan inte bära då jag har så fasligt ont i ryggen, har bokat till till sjukgymnast på torsdag hoppas bara att det inte är ryggskott på gång. Det har jag inte tid med då jag har massor som jag vill hinna med (som vanligt) frågan är bara vart skall jag börja.

8 kommentarer:

  1. Låter som en lyckad dag o visst är det kul att shoppa loss...känner igen mig i att komma hem o ångra att jag inte köpte vissa saker - det blir på´t igen...Snart brakar reorna igång på allvar o då är det jag som är på plats o rotar runt...varför betala mer än man behöver...

    Kramar från Malin

    SvaraRadera
  2. Man får gratulera:)

    Själv firar jag 1-årig bröllopsdag på midsommarafton:) (och 17-årig förlovningsdag*fniss*)

    Härligt med shopping!

    SJälv shoppade jag jättesöta kläder till dottern förra veckan. Tänkte hon behövde lite nytt och fint när hon åkte till Kanada:)

    Kram Annica

    SvaraRadera
  3. Grattis på bröllopsdagen.Vad skoj med shopping.Ha det gott Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Grattis till Bröllopsdagen..Skönt att vara ute och kika och fynda..Längesen jag gjorde det...
    nej du var ska man börja jag undrar oxå det..Håller tummar att ryggen blir bättre..Kram lilla jag i Fare

    SvaraRadera
  5. Ville bara kika in för att önska dig och din familj en underbar Midsommar helg..Massa kramar från mig..Susanne

    SvaraRadera
  6. Ville titta in och önska dig och de dina en riktig skön midsommarhelg, KRAM

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck