torsdag 17 juni 2010

Vad skall du ha dem till?

Så då var man hemma från jobbet, har varit en hektisk dag på alla sätt och vis, men jag tror att jag har det lite under kontroll nu. Tvättmaskinen rullar och jag hade tänkt mig att gå och lägga mig med rena sänkläder och ett ur vädrat hus. Sedan skall jag jobba lite hem i från och lägga upp helt underbara smycken från

Beth Quinn.

Gå in och kolla får ni se, skapar sånt å vill ha.

DSC_0104

Igentligen skulle jag åkt till mamma som idag fyller år, men eftersom min bror inte kom i från idag så skall vi ta det i morgon i stället.

Grattis lilla mamma!

DSC_0107

Härom dagen nämnde jag att jag hade varit på loppisen och kommit hem med något som inte alls var likt mig och komentarena jag fick var “vad skall du ha dem till”

DSC_0105

Men kolla bara, 2 helt underbara häften fulla med beskrivningar på virkade spetsar eller kronor. Vill börja genast men jag skall nog avsluta mitt virk projekt som jag håller på med först…..Eller?

2 kommentarer:

  1. Vilka fina virkhäften! Jag önskar att jag vore bättre på det där med virkning.
    Din mamma och min pappa har samma födelsedag. Tyvärr finns inte min pappa kvar i livet.
    Hoppas du får en fin dag i morgon! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina gamla böcker, dem kan du ju både ha som beskrivning och för att de är så himla fina. Virka har jag aldrig lärt mej men knyppla fick jag lära mig en gång i tiden.Kram Katta

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck