onsdag 7 juli 2010

Liten uppdatering

Det var en mulen dag vi hade i går, trots det så var det kanonvarmt på jobbet men det kan ju inte bli annat då huset är gammalt och saknar luftcond. Det är bara att gilla läget och dricka mycket vatten.

DSC_0108

Passade på att handla efter jobbet så det var gjort inför helgen, för just i dagarna invaderas vi ar folk då vi har vårt årliga Power Meet, om jag skall ner och kika återstår nog att se.

DSC_0106

Idag när jag kommer hem efter jobbet hade jag tänkt mig tvätta en stor trasmatta, som inte ville få plats i maskinen. Det blir skurhink å såpa som gäller, har inte gjort på det viset förr så det blir jag en erfarenhet rikare.

DSC_0098

Blommorna på bilderna fick jag av Dotras pojkvän inför midsommar, de är nog de enda som varit inne i sommar, gillar då de annars står i sin naturliga miljö.

2 kommentarer:

  1. hett har det verkligen varit! Här regnade det lite i natt och det var ack så välkommet! Nu är det mulet och det är väl likasåbra för då avdunstar det inte genast, det lilla som kom.

    SvaraRadera
  2. Här har det varit lite små kallt i vinden,,gillar jag inte alls..Blir trött av det..åh vilken härlig bukett..Hur gick det med mattan tro? Fy vilket jobb..kram Susanne

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck