lördag 13 november 2010

Oskrivet

Lördag morgon och den här dagen är ett oskrivet blad, har inte planerat något alls. Lite tvätt lär det nog bli eller rättare sagt det är ett måste.

DSC_0069

Känner mig lite som en zombie idag, för i går var det full rulle på jobbet. Fotografera, lägga in varor, svara på mail, skriva ut vägg texter, städade butiken så dagen sprang i väg fort.

DSC_0070

Väl hemma plockade jag bara lite, för det går ju inte att städa noggrant då ljuset är så dåligt. Satte mig med datorn i knät och jobbade vidare, glömde tid och rum. Passade på att kika in hos er andra oj vad mycket det var att läsa.

DSC_0072

Nu skall jag försöka ta tag i denna kropp, få den att komma igång. Min kropp gillar inte det här vädret och gör den stel. Ha en skön helg.

5 kommentarer:

  1. Fina bilder! nej detta vädret som vi har tycker jag inte om alls blir så seg...önskar dig en skön helg ,,massor av kramar susanne

    SvaraRadera
  2. Vad du är duktig på jobbet! Full fart! Var rädd om dig vännen! Fin byrå du har!

    Ha en skön helg! Vi ska få gäster så här blir det full fräs!

    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder! Du är så duktig på att fota, dom har tur att ha dej på jobbet!
    Härligt med dagar som är "oskrivna", tyvärr alltför sällsynta.
    Ha en fin helg! Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Vilken fin spegelbyrå du har! Skönt med dagar som inte är fullproppade av måsten.
    Hoppas att du har det gott trots det tråkiga vädret!
    Kram! Märta

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Verkligen fina bilder du visar. Skönt med en sådan dag. Jag verkligen längtar till den 25:e december... då blir det pyjamasdag.. tänker inte göra nåt på säkert minst en vecka då. Ha det så bra kram Aydan

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck