lördag 2 april 2011

Rullar på

Här rullar dagarna på i rasande takt en massa papper fylla i och en massa besök inbokade, nästa vecka ser lika dant ut.

DSC_0282

Här hemma har jag rensat min garderob, visst det var en kasse bort men samma dag så kom det in 2 nya klädes plagg (rea naturligtvis). Har hunnit med att vara till frissan, det var välbehövligt för den här gången såg jag ut som en hippie. Nu är ordningen återställd och jag är korthårig igen.

DSC_0283

Idag blev inte riktigt som jag hade funderat ut, hade tänkt att måla om gäst rummet men i stället blev det en tur till stan och in på min favo loppis. Inte ångrar jag det ;)

DSC_0280

Vad det blev i dag får vi ta en annan dag i stället visar jag det jag fyndade tidigare i veckan. De låg i en oöppnad kartong, hade tänkt att använda den lilla som en börs, mellan till sminket och den avlånga till mobilen.

1 kommentar:

  1. Vilka rara fynd du gjort, lcyka till med pappren och än håller jag tummarna så dom är snart blå :) hoppas helgen varit skön KRAM

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck