tisdag 5 juli 2011

Lavendel

Loppis var ett tag sedan jag var på men i dag har en vännina och jag loppat. Det är mycket roligare att åka med någon som har samma intresse, eller hur. Dagen gick så fort men även många fina fynd och ideer.


Väl hemkommen så drog jag igång gräsklipparen, plockade hallon och rengjorde poolen. Pool å pool min lilla plastbalja, näe men det får plats två madrasser i den och det räcker att svalka sig i.


Lavendeln har tagit sig bra efter vinter och snart skall jag skörda. Å se vilken utomordentlig burk jag har hittat för just det endamålet. Nu skall jag snabba mig in i duschen innan Gordon Ramsey börjar. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck